ضرورت سیستم سازی در دفتراملاک

ضرورت سیستم سازی در دفتر املاک

ضرورت سیستم سازی در دفتراملاک

ضرورت سیستم سازی در دفتراملاک تا چه حد برای مدیران جا افتاده است؟ بسیاری از مدیران دفتر املاک روزانه بیش از 10 ساعت در دفترشان فعالیت می کنند.این دسته از مدیران بر این باورند که با افزایش ساعت کاریشان می توانند همه امور دفتر را به خوبی به پایان برسانند.

این افراد شاید نشنیده اند یا اگر هم شنیده اند باور نکرده اند که تمام کار آفرینان موفق دنیا،زندگی کاملا متفاوتی دارند.واقعیت اما اینست که به ندرت اتفاق افتاده که یک کارآفرین موفق در روز 8 ساعت کار کند و همیشه پرمشغله و خسته باشد.

راز راندمان حداکثری در دفتر املاک لزوما بیشتر کارکردن نیست.تمام مدیران موفق که املاک بزرگ را اداره می کنند با اصطلاحی بنام “سیستم سازی” آشنایی کامل دارند.اگر بپذیرید که به دفتر املاکتان مانند یک سیستم نگاه کنید،آنگاه می توانید با ایجاد تغییراتی باعث رشد آن شوید.

رونق در دفتر املاک

بایید تصور کنیم که شما 10 مشتری در زمینه خرید آپارتمان در ماه جاری به دفترتان مراجعه نموده اند.اگر دفترتان 4 یا 5 مشاور باهوش داشته باشد به راحتی می توانند به این ده متقاضی مشاوره داده و معاملاتی موفق را میسر سازند.حال سوال اینست که اگر تعداد متقاضیان شما بیش از 100 نفر شود چکار می کنید ؟ ایا همین تعداد مشاورین می توانند از پس این حجم متقاضیان با روش های سنتی مذاکره برآیند؟ جواب مشخص است. قطعا شما و مشاورین خوبتان نمی توانید از پس حجم انبوه متقاضیان برآیید.

شما به سیستمی نیاز دارید که شامل مجموعه ای از مشاورین زبده،سخت افزارهای مدرن،نرم افزارهای روز و برنامه ریزی دقیق می شود. تنها در این حالت است که می توانید از پس حجم انبوه متقاضیان در زمینه های مختلف معاملاتی مثل خرید،فروش،اجاره،رهن و … برآیید.

ضرورت سیستم سازی در دفتر املاک
ضرورت سیستم سازی در دفتر املاک – ویلا سیر

بیایید با ما همراه باشید و به این سوالات پاسخ دهید.

  • هرچه کار می کنید پیشرفت کافی ندارید؟
  • اگر چند روز سرکار نروید همه چیز از هم می پاشد؟
  • لذت شما از کار کردن کمتر شده است؟
  • کارهای ناتمام بسیار زیادی در دفترتان دارید؟

اگر پاسختان به این پرسش ها مثبت است باید نگران موقعیت کاریتان باشید و تغییرات اساسی را در کسب و کارتان ایجاد کنید.

سیستم سازی در دفتر املاک

شما باید سیستم سازی در دفترتان را آغاز کنید.هدف نهایی از سیستم سازی آنست که با حداقل حضور فیزیکی در دفتر کار،تمام کارها به خوبی پیش برود.نمی توانید منکر این قضیه باشید که یکی از اهداف اصلی شما زمانیکه مدیر دفتر املاک شدید این بود که علاوه بر موفقیت در کسب و کارتان،وقت کافی برای استراحت و تفریح داشته باشید.

این بحث ادامه دارد

ادامه مطلب در صفحه بعد
ادامه مطلب در صفحه بعد – ویلا سیر

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
close vindow

کارشناسان مجرب

دپارتمان مهندسی و املاک پاسارگاد 

آماده پاسخگویی به سوالات ملکی شما هستند

 32112642 – 013

ایران و جهان  محدوده فعالیت ماست