خریدار ملک شما با قیمت منصفانه و زیر قیمت منطقه هستیم

خریدار ملک شما

خریدار ملک شما

خریدار ملک شما با قیمت منصفانه و زیر قیمت منطقه هستیم. هموطنان گرامی بخوبی آگاه هستند که در دوره های مختلف زمانی بدلیل التهاب اقتصادی و روانی که بر جامعه وارد می شود مالکین محترم سراسیمه قیمت های بسیار بالایی را برای ملک خود به خریداران پیشنهاد می دهند. در اغلب موارد خریداران با شگفتی قیمت ملک مورد نظرشان را می شوند و خیلی سریع از خرید منصرف می شوند. متاسفانه در ایران قاعده و میزان درستی برای ارزش گذاری املاک وجود ندارد و در طول سالها دولت این بخش مهم زیر بنای اقتصادی کشور را رها نموده و میدان را به دست سوداگران سپرده است. دلایل غیر موجه زیادی برای افزایش بی رویه قیمت املاک از سوی مالکان وجود دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • افزایش قیمت ارزهای خارجی که صرفا از سوی دولت برای وارد آوردن فشار اقتصادی بیشتر به قشر متوسط و ضعیف اجتماع انجام میگیرد.
  • افزایش تنش های سیاسی و اقتصادی با کشور های دیگر که امنیت سپرده گذاری در بانک ها را بسیار پایین می آورد.
  • تاثیر مستقیم بنگاه های املاک از طریق پیشنهاد های غیر منطقی که به مالکین یا خریداران می دهند.
  • انجام معاملات صوری یا تهاتری در منطقه برای نمایش افزایش قیمت به عموم خریداران.
  • پخش شایعه و اخبار کذب در مورد افزایش قیمت ها در آینده ای نزدیک.
  •  تورم اقتصادی و پایین آمدن ارزش دلاری املاک، تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت توسط مالکین دارد.
  • برخی مالکین و بنگاه های معاملات املاک  قیمت ملک را بر مبنای دلار تعیین می کنند.

خریدار ملک شما هستیم

گزینه های متعددی را در بالا بدان اشاره کردیم که برخی موارد نیاز به توضیح بیشتر دارد تا خوانندگان گرامی با ابعاد موضوع بیشتر آشنا شوند. وقتی دولت سپرده ای را از مشتریان نزد بانک ها دریافت می کند و مکلف است که سود معین سالیانه ای را بپردازد در شرایطی که بدلیل عملکرد نادرست مالی بانک ها نتواند به تعهدات خود عمل کند، بهترین گزینه برای برون رفت از این فشار انتقال فشار اقتصادی به بدنه جامعه و ایجاد تورم خواهد بود. بدین تریتیب دولت از طریق افزایش قیمتها و به طبع آن افزایش درآمد مالیاتی و عوارض، کسری مالی خود را تامین خواهد کرد.

 

خریدار ملک شما
خریدار ملک شما

عموم مردم هم در این گردونه باطل با دولت همراهی می کنند و گمان می برند که با افزایش نرخ ملک خود می توانند ارزش دارایی های خود را افزایش دهند. البته وقتی قیمت املاک افزایش پیدا کند بصورت فوری قیمت تمامی کالاها و خدمات بالاتر می رود. نتیجه این عمل افت هرچه بیشتر ارزش دارایی های افراد خواهد بود.

خرید فوری ملک شما

بعنوان مثال اگر در سال 1380 با فروش خانه 300 میلیون تومانی خود می توانستید دو خودروی لوکس بخرید ممکن است امروزه با فروش خانه 5 میلیاردی خود حتی نتوانید یک خودروی لوکس خریداری نمایید.

خریدار ملک شما
خریدار ملک شما

حال به توجه به همه توضیحاتی که خواندید، چنانچه تمایل دارید که ملک خود را به قیمت درست و منصفانه بصورت آنی معامله نمایید با ما تماس بگیرید.
توجه داشته باشید که اگه ملک مشابهی را در سایت دیوار و شیپور با نرخ X تومان دیدید تصوری که برای بهای ملک خود دارید حداقل باید 40 درصد کمتر از نرخی باشد که در سایت هایی همچون دیوار و شیپور می بینید. دلیلش را هم قطعا خودتان بهتر می دانید. در این سایتها هیچ سازو کاری برای کارشناسی املاک وجود ندارد و افراد به میل خود اعلام قیمت می کنند.


قبل از هرچیز ملکت رو نزد ما ثبت کن و شماره تماست رو بزار تا همکاران من با شما تماس بگیرن 

در صورتی که تمایل دارید ارزش گذاری ملک خود را به کارشناسان خبره ما بسپاریدمی توانید در تلگرام، واتس اپ یا ایتا به شماره 09337931003 در ارتباط باشید. کارشناسان ما سریعا در محل ملکتان حاضر شده و از ملکتان بازدید می کنند، قیمت منصفانه روز ملک را به شما اعلام می کنند و در صورت تمایل شما نسبت به فروش ملکتان در کمتر از یک هفته کاری اقدام خواهند کرد.

در این مسیر هزینه مختصری در ابتدا بابت حق مشاوره و ایاب و ذهاب از شما دریافت خواهد شد. ( مثال : اگر ارزش ملک شما 1 میلیارد تومان باشد حق مشاوره 300 هزار تومان خواهد بود )

ارتباط در واتس اپ
ارتباط در واتس اپ بدون ذخیره شماره
پیج اینستاگرام املاک مهردیلم
پیج اینستاگرام اجاره روزانه ویلا 
ارتباط باما در تلگرام

ارتباط در تلگرام بدون ذخیره شماره

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
close vindow

کارشناسان مجرب

دپارتمان مهندسی و املاک پاسارگاد 

آماده پاسخگویی به سوالات ملکی شما هستند

 32112642 – 013

ایران و جهان  محدوده فعالیت ماست